viernes, 20 de enero de 2012

Bye bye Nova York...

Arribem a la fi d'aquest curt viatge a Nova York. Amb les diverses actualitzacions del meu blog espero haver endinsat als lectors en l'apassionant i divers món de Nova York.

A més, aquest blog m'ha proporcionat nous coneixements sobre l'illa que n'estic segura, em seran de gran utilitat en un futur. Me n'he adonat que tot i les experiències viscudes als meus viatges, Nova York és una   ciutat tant gran i heterogènia que no té  límits tant en la cultura, el comerç, l'arquitectura, l'economia, la diversitat de les ètnies, les innovacions i progressos, etc. Per tant, amb les actualitzacions, informacions i notícies que consultava habitualment, he pogut ampliar i obrir nous horitzons sobre una de les principals capitals del món i m'agradaria que pogués ser de gran utilitat per altres companys que volguessin aprofundir sobre aquesta meravellosa i il·limitada ciutat.

Per acabar, només em queda dir que ha estat tot una plaer compartir amb tots vosaltres (lectors del blog), aquesta inquietud i curiositat que ha estat present actualització rere actualització per poder endinsar-nos dins de la ciutat com si hi haguéssim emprés junts un viatge a Nova York com a periodisme d'investigació. 

Moltes gràcies neoyorquins :)




Fotografia feta per mi des de l'Empire State


No hay comentarios:

Publicar un comentario